Bortamatch...

Jag är ju inte överdrivet intresserad av fotboll, men är ju kul ibland när det är folk man känner som spelar.. Jag har varit och tittat på grabbarna när dom spelat i gualöv ett par gånger denna sommaren, så jag skulle ju inte kalla mig en trogen suporter, men jag hejar ju på dom.. Men igår fick jag lite skit för att jag inte varit och tittat på deras bortamatch i everöd (tror jag det var:S), Det var ju säsongsfinal och allt!! Nej nej, det är inte högsta prio för mig en fredags kväll...
Min prio igår var mina kära vänner hos Carro. Jag hade så roligt.. Kvällen började med Mary Kay klass, vi sminkade alltså oss tillsammans.. Så med ett champangeglas (Carro med groggen så klart) i handen satte vi i gång, det tog inte så lång stund innan man kände bubblorna rusa till=) Men snygga blev vi i alla fall alleman.. Sen bjud söta Fia på tacopaj, sen var det dax för lite jelloshots och film, med handling.. Ganska kass, och brudarna såg ut som transor allihopa... I detta skedet lämnar Fia in och går hem och lägger sig.. Stackarn jobbar för mycket;) Vi andra gick bort till Vicke på fest.. Pratade lite med en person som än en gång bekräftar för mig det jag trott och senare vetat, blir så trött.. Efter en stunds festande där, bar det av till altona (har man blivit stammis igen???) Och när vi åkte lämnade Beata och Camilla in, Beata hade ju sitt på det torra. Ja Camilla med så klart, sen skulle ju hon anordna barnkalas idag, och då behöver man ju ha huvudet i gott skick.. Altona var som det brukar, ingen höjdare, men med rätt sällskap går det hem.. Så pass bra att man hamnade på efterfest i Sölvesborg.. Mindre bra att jag somnade där och fick ringa Ola så han fick hämta mig i morse......
Åkte rätt hem till morgon pigga Carro, där blev det powernap sen pizza..

Tack mina kära vänner för ännu en sjukt trevlig kväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0