Fasnat!!

Jag har fasnat i "Grey´s anatomy", helt körd.. Kan inte sluta titta!!

I morgon ska jag försöka umgås lite, många jag vill träffa. Min Bebba blir nog glad när hon får höra att hon ska få träffa Tilde i morgon, knappt tjatat lite om det.=) Men vem kan klandra henne, hon är ju bedårande söt.=)

Ska träffa Eve med, kanske får kela lite med liten liten med då;), men Eve är viktigast...

Kom inte så långt med städningen innan, somnade på soffan istället=(, men lite gjort blev det iaf.. Nya tag i morgon!!!!!


Nej nu ska jag återgå till Meredith, Izzy, George, Christina, Karev och McDreamy=)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Välkommen in i Grey´s träsket.. hoppas du trivs :) Vi ses imorrn Sandybaby!

2008-08-19 @ 23:11:13
URL: http://thestoryofjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0