Fest=)

Igår hade vi överrasknings fest för Danne som fyllt 25. Vi hade gjort ett bra jobb med att hålla det hemligt, han anade inget. Trevligt hade vi och alla var samlade=) Fy vad jag gillar dessa människor;)
Busk, och Frank ser till att han inte ser något=)


Gänget sjunger


Öppnar packet.


Man måste ju ha tårta;)






Favo mammorna=)



Blev en tripp till banken=) Mycket folk där..


Blev dramitik inatt, hade kanske kunnat sköta det snyggare, men gjort är gjort. Hade aldrig kunnat hålla tyst i alla fall. Det var ju inte så att det var bara jag som såg. Tråkigt när det blir så, på ett sätt önskar jag att jag inte såg......... Men jag vet att det var det rätta att göra.....

Blev ju inte mycket sömn inatt, så jag har varit duktigt seg idag, men det går ju över..

I morgon börjar min stora Bebba skolan, fy faaan vad tiden går... Känns som hon kom igår=)


Så liten=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0