Fredag kväll...

Kvällen började hos Carro, med lite förgrogg=) Sen var det dax att joina gänget hos Bolme. Tja, det var väl ganska trevligt.  Fia kom som min räddare och fixade håret och körde hem mig för skobyte, eftersom klacken på  mina skor bestämde sig för att den inte ville vara med mer.. När vi satt där kom vi att tänka på Jennie, hade ju velat ha henne med oss, men det var ju lite sent på tänkt, eftersom hon hade Pärlan, och det är ju lite svårt att fixa vaktis vid elva en fredag kväll kanske.. Hon ska med oss nästa fredag istället=) Bolmes toa är ju inte riktigt som den ska, spolar bara när den själv vill, så det tillhör att det blir stopp i den när det är fest där. Så igår var det tydligen jag som fick rycka in och fixa den, eftersom grabbarna envisades med att fylla på tills det rann över, så med en sopsäck över ärmen fick jag ner och gräva lite, var ju tur att ingen hade gjort nr 2.. Haha.. Efter lite taxistrul, från vår sida eftersom det är svårt att alla ska bli nöjda, bar det av till altona.. Träffade lite roliga folk som det var ett tag sen man såg.. Annars var det ju som vanligt där, man är typ äldst.. Men men, man har ju de sina med sig... Och jag vill bara tacka alla som bestämmt sig för att jag inte skulle vara torr en minut på altona, hade nog kunnat få mig en fylla till om jag vridit ur min klänning... Ett specielt tack till Hällgren som hällde en halv cider på mig, med vilje, haha, ja nästan i alla fall... Försökte ragga lite efterfest, men det var inte så många som var sugna, så jag Carro och Dennis åkte hit och gjorde lite varma mackor, sen var det sängen..
Carro är ju uppe med tuppen så det var ju bara att gå upp en sväng vid åtta, men insåg ganska snabbt att det krävdes mer sömn, så det blev sängen igen och på med tvn, och sömnen kom fort.. Drömmde helt sjukt, hahaha.. Vaknade en kort stund när Carro åkte hem, sen sov jag gott till ett..

Har nyss kommit hem efter en fika i byn med mamma och Bebba. Bebba drog iväg för att leka direkt och jag får väl börja fundera på att fixa mig inför kvällens kräftskiva.. Ska bli kul, men i kväll är jag chaffis, blir bäst så.. Fast det känns som jag nu mera faktiskt kan bete mig.. Får se hur länge det varar.. Men jag måste bara säga att det känns som en lättnad att se att det finns andra som inte kan bete sig också.. Även om jag "lider" lite med dom;)


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja de va en spännande & intressant kväll! Ha ha ha!

2008-08-23 @ 18:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0