Jag har kappat Sandras blogg! :)

God dag alla Sandras läsare! Hoppas ni mår lika bra som vi gör! :)

Jag väntar på att Sandra ska bli färdig så vi kan åka till Valla & sen systembolaget & sen hem till H för att jag ska göra mig snygg!

Ikväll väntar en underbar kväll med hela större delen av ligan! Till&med Amanda kommer hem & det är jag väldigt glad för! Ikväll ska det sminkas, snyggas, mysas & överraskas!

Sandra springer här i alla sina vackra kläningar! Hon är verkligen världens bästa, min andra hand på ett ung. Min bättre hand ska dessutom tilläggas! Hur va mitt liv innan hon fanns i det?
Det är konstigt hur människor på senare dagar kan komma in i livet & göra succé; Jag ÄLSKAR henne!

Nu skriker hon.." Jag är klaaaaaaaaaaaaaaaaar...:) Vi har en massa att göra, klockan 6 ska vi va hos beloved Carro!

Ha en underbar helg
All min kärlek, Fia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0