Måndag kväll...

Nu har jag nattat min älskade trottsiga unge.. Nu väntar mer städ och tvätt, bara en stund till, har fått en hel del gjort idag fakitskt. Grymt skönt, måste få ordning så man kan börja om och göra lite hela tiden, istället för att vänta alldeles för länge så att det bara blir skit jobbigt att ta tag i det.. Jag är en liten slarver i perioder, och det är det värsta jag vet.. Jag vill ju ha ordning omkring mig, men tyvärr är det inte alltid jag orkar... Ork!! Varför har man inte alltid det? Varför ska den ta slut? Det är som om min hjärna stänger ner när det blir för mycket, och sen får den på off ett tag... Jag vill inte vara off!! Jag vill vara full av enegi och orka allt!!! Nej nu ska det städas, sen blir det mitt eviga Grey´s=) tills sömnen kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0