Mycket att göra...

Jobbat hela helgen.. Trött, även om det inte har blivit sena kvällar på jobbet. Har ju ändå inte kommit i säng i tid. Hämtade season one av Grey´s anatomy hos Fia i lördags, så det blev ju ett par avsnitt när man kom hem. Nu är man fast..  Efter jobbet igår åkte Fam. Torstensson -1 och Fam Österberg -1 och spelade minigolf, minder kul tycket jag som kom näst sist, men Fia njöt när hon tog hem det hela. Sen blev det RT en runda, och där drabbades vi av speldjävulen en stund, hahaha. Mitt i natten begav jag och Fia oss hem till mig för lite nattamat och lite Gray´s, problemet var ju bara det att vi hade sett olika mycket, så jag låg i min säng och tittade på season one och hon på soffan och tittade på season two, haha. Sen blev det en cigg ihop ibland.. Hehe, så kan man med umgås?!?!?!

Blev inget jobb idag, i störtregnet räknade dom inte med så många matgäster i beachbaren?!?! En korrekt bedömninig tror jag=) Så ikväll har jag varit på Mary Kay möte med Fia. Porvade deras make, rätt nice. Nöjd med resultatet.


Lånade hem mitt barn idag, saknade henne=) så i morgon ska vi umgås.

Kommentarer
Postat av: Anonym

där fick jag vara med 7 gäster =P på 4a timmar..

2008-08-05 @ 13:33:06
URL: http://apapaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0