Umgås!!

Är så glad, jag har umgåtts så mycket dom senaste två dagarna, var länge sen jag fick så många energi kickar så tätt.

Igår var Josse, fina Josse här på frukost och lite skitsnack;) Var ett tag sen vi sågs, man får ju passa på nu innan dom blir 4, blir ju (kanske...) lite kaos i början när alla vill till. Ska nog dit en sväng på söndag, så barnen med får ses lite.

Sen kom bästa Eve med sina underbara barn, hela galet snälla är dom ju=) Det blev bebismys, skitsnack, lunch och film en stund. Sen skule dom iväg och mäta och väga Max. Man blir ju allt lite sugen när man ser honom, inte så jävla lite heller.... Haha, nej nu ska nvi inte tänka mer på det..

Hade sen en liten lucka, så då tänkte jag att jag skulle klämma in ett avsnitt Grey´s, men nej nej, såg 2 min, sen tog jag tydligen en powernap. (Tur var väl det..)

Körde Sollan (Bebbas farmor) till karlshamn för att hämta sin buss, sen var det promenad med kära Carro. Skönt, att både få röra sig lite och prata av sig... Planerade lite inför i morgon, då det skulle bli pizzabak hos mig, bestämmde att det nog fick bli någon grogg med, då hon var lite sugen. Förbi oss kör en tutande bil och ut genom rutan kommer Emil vinkandes.. Bestämmer oss för att titta inom hos honom då jag inte sett hans lägenhet i det renoverade skicket. Så fiiiin den var. Där börjar Carro ragga fest tills i morgon, insåg ganska snabbt att det inte skulle bli något pizzabak. Satt där och snackade en stund, sen kom vi på att vi nog vill kolla in Nordhs nya lägenhet med, så det blev ett samtal och sen satt vi i hans bil på väg till Ågatan. (Inte för att det är så långt mellan Emils och Nordhs, men Nordh befann sig i Emils grannhus.) Lägenheten var fin, dock ej färdig möblerat, men det kommer nog bli hur bra som hellst=) Där blev det sedan helt bestämmt att det blir fest idag, och tack vare min underbara mamma som ska passa min dotter, kan jag med följa med=)

Sen bar det av hemåt för en dusch och ut igen. Bort till Bjuve för film, stackarn?!? kan ju inte gå ut... Skulle välja film och det blev en film som heter "Disturbia". Skrattade lite när det handlade om en kille med fotboja... Slump??? Haha.. Sen kom Fia, slog oss ner i köket och hjälpte henne med lite Marykayande.. Mitt i natten (typ tolv) kom vi på att vi var lite hungriga, så vi åkte hem till mig och hämtade middags grejor, och lagade värsta middagen... Skrattade lite..

Vid typ tre begav jag coh Fis oss hem till mig för att sova. Fia tyckte att jag skulle läsa lite för henne, så jag plockade fram tantsnusket och läste en liten novell ur boken "Lust". Sen blev det sexsnack ett tag innan vi somnade..

Jag hade med andra ord en jävligt bra dag, och träffade nästan alla dom som betyder mest=)=)=)=)




Gör Fia det svårt för sig när hon hackar lök, det är min fråga!!! ;)


Här kommer vi och lägger oss i!!!!=)


Fia kände behovet av att bära byxdress, man tager vad man haver, söta du=)

Kommentarer
Postat av: Jennie svarar

Fan va skönt darling att de inte bara e jag som faller tillbaks i gamla banor.. Tack :D

2008-08-22 @ 17:25:43
URL: http://thestoryofjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0