Fredag= soffläge..

Fredag kväll och jag sitter här hemma själv, ja min älskade Ebba är ju här så klart... Det var ett tag sen.. Men jag hade inte orkat något annat idag.. Mår inte på topp om jag säger så... Ont i hela kroppen, det är ganska mycket att ha ont i;) Blir sängen tidigt, ganska direkt efter att Ebba somnat.. Men det lär ju inte ske innan Idolfinalen är slut, hon tittar med stort intresse=)
Alice Alice, vad håller hon på med??? Slakta Pinks låt på detta vis, inget bra.. Fy fy.. Även om andra låten var ganska bra så kommer hon inte i närheten av Kevin.. Vinner inte han så vet jag inte vad jag gör... Årets "vinnarlåt" var helt ok, med Kevin iaf, Alice är ju up next.. Förmodligen sjunger jag med flytande om ca en vecka, hahaha.. Sån är jag.. Vrålar högt och med inlevelse när jag kör bil=)
Nej som sagt sängen så fort som möjligt, så denna dagen kan ta slut.. Hoppas på att man mår bättre i morgon... Då blir det spel kväll, med Carro iaf.. Får väl se om någon annan joinar..
Håller tummarna på att jag slipper ligga vaken i sängen i en timme idag med innan jag somnar.. Slippa tänka på hur det hade varit OM.... OM det hade gått på ett annat vis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0