Jul jul strålande jul...

Nej nu är det väl dax att ta tag i detta igen.. Har inte funnits ork, har känt mig tom..
Mysig julafton igår.. Vi var hemma hos fam Andersson.. Ebba fick så mycket saker.. Så hon är helt upptagen på sitt rum nu=) Själv fick jag en skrivare och en laminator och massa fotopapper och så, pengar, presentkort och en ny berlock till mitt armband.. Jag hade ju inte önskat mig något spec. Eller jo, en sak, ett sällskaps spel och det fick jag givetvis inte.. Hahaha.. Blev lite poker också, jag drog allt in lite pengar på det denna gång=).
Idag ska vi upp till fam Olsson och äta lite gott. Alla flickorna med familjer är nere så då måste man ju ses, är inte ofta dom är här alla på en gång..
Någon utgång blir det inte för min del idag, lika bra det.. Blir ändå bara att man står och trängs i köer och på dansgolvet.. Jag sparar mig till en annan gång.. Så ikväll ska jag vara hemma och försöka få lite ordning här hemma.. Jag är ganska slarvig av mig och det har inte varit högsta prio hur det ser ut här hemma nu till jul efter som vi inte har/ska vara hemma så mycket.. Men nu bara orkar jag inte mer.. Det måste fixas..
I morgon ska vi till pappa i karlshamn, han ringde nyss och berättade att vi får god kalkon där=) Han är så duktig på att laga mat=) Så det blir mys även i morgon..
Nej nu; åter till tvätten..
Ha en mysig dag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0