Kärlek!

Sommar! O vi har tjejmys! Saknar!
J o jag... En sommardag, då vi hade tjejmys o jag kan fort se tillbaka på denna kvällen o njuta!



Kände att jag behövde låna Sandys blogg lite... För att "skriva av mig" ( som J säger! ) Både av positiva o negativa saker!

ÄNTIGEN har mina fina landat, både Pv o Fis är hemma o hur glad är jag?
Ska strax åka o träffa dem, för två månaders update! Vi ska mysa heeeeela kvällen + att jag tagit ledig tors + fred för att kunna vara med dem! Jag har längtat... Som jag längtat!

Dödstrött är jag... Mitt jobb tar sjukt mycket av min positiva energi! Energi som jag behöver till så mycket annat i mitt liv... Att vara människa är ett exempel! Fast sen älskar jag mina barn o ska börja plugga till lärare till hösten! Alltså kan jag kryssa en sak på min " göra list" o det får mig att må bra! :)

Glad att allt är som vanligt igen..... att du kommer in o gör mig så lycklig som du gjorde en heeel sommar! Mys!

Eve, varför är du så snygg i ditt hår? Jag VILL ha det.... :)

O ja, du är världens bästa o, ja... jag tycker så mycket om dig... O,ja... kanske för mycket! För det finns ju inte... Inte i min värld! Önskar du va ful, tjock o äcklig o dum o ego o inte visste hur jag vill ha det.... Tyvärr är du precis tvärtom; du har allt o du vet precis hur jag vill ha det! Knäppt? Kan tyckas... Men det krävs mer! Det krävs att man kan lita på varandra till 100 %... Precis vad det krävs!

NU: Mat, Carro med fina kläningar o sen mys med mina love of life! Yej!

GIRLS: I löv....  / Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0