Mitt i natten....

Det är farligt att bli van vid sovmornar.. Idag sov jag till tolv, inte så smart.. Nu är jag ju pigg, när jag måste sova..
Har stått på min Wiifit nu i en och en halv timme, så trött i kroppen är jag ju, men inte i ögonen..
Men det är bara att lägga sig i sängen och försöka för i morgon måste jag upp och skicka Ebba till skolan..
Sen ska jag städa.. Igen.. Det tar ju aldrig slut.. inte för att det tar så lång tid att få i ordning men det är ju tråkigt ändå.. För att inte tala om den eviga tvätthögen, vi är ju två här som tar nya kläder varje dag och lägger det andra i tvätten, även om det inte behövs... Så det tvättas alltid tycker jag...
Nu har jag bestämt vad mig älskade dotter ska få och önska sig i julklapp=) (Ja hon ville faktiskt det själv, hon var ju inte svår övertalad när jag la fram iden precis) Det blir en "Make over" på hennes rum, med nya möbler och nya tapeter och så=) En loftsäng ska hon allt få min lilla prinsessa=) Hon är ganska nöjd med det...
Nej f*n, nu måste jag sova... NATTI=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0