Någon som fattar???

Trött.. Orkar inget..

Varför vill man alltid ångra sig när det är försent?? Eller varför tror man att man vill det??
Trodde inte det skulle kännas, men det är klart det gjorde...

Varför hänger jag upp mig?? Drömmer om det som jag måste fatta aldrig kommer bli....

Känns som jag bara glider igenom mina dagar för jag måste, jag bara väntar....
Men vad fan väntar jag på??? Är det värt att vänta på??? Tar väntan slut???
Förmodligen inte.... Någonsin...

Jag saknar så mycket......

Har så mycket jag måste ta tag i... Måste bara samla kraft att orka...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag har oxå den där irriterande väntande känslan.. Va i helvete väntar man på?! Störig är den iaf.. PUSS

2008-12-15 @ 21:04:28
URL: http://thestoryofjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0