God morgon, eller vad man nu säger så här dax.

Då blev det länge i sängen idag med, orkar inte gå upp. Stackars barn. Men vad gör det om jag ligger i sängen eller vad jag gör när hon är ute och leker..

Nu ska det städas och hängas tvätt. Det ska bli ordning! Så mycket ordning det kan bli med lägenheten full med någonannans saker. Är nog därför jag tycker att det alltid är oordning. Men jag kan ju inte bära bort det själv, och bil har jag inte, så det är väl bara att stå ut. Eller ja, ett alternativ är ju att göra något åt det, men det har jag inte riktigt kommit än.

 

Efter städningen ska det inhandlas present med Beata, får se vad vi hittar till en sån grabb.... Sen blir det promenad med Carro... Skönt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0