Hemma igen..

.. efter ett besök hos Carro, trevligt=) Hon bjöd på god drink, det måste inhandlas. Blev bara vi, eller ja, Kajsa tittade in en sväng med. Grabbarna, som varit halva dagen på Refill (alltså inte nycktra) kom inte, inte innan jag hade gått iaf. Men dom dycker väl upp i natt och skrämmer slag på stackars Carro. Carro bor ju i sina föräldrars hus denna veckan, det var ju tur, där fans saker min lilla Bebba kunde roa sig med och snälla Carro läste saga för henne=) "De vilda trillingarna", Ebba tyckte det var jätte spännande, och så var det ju svårt att hitta dom små mössen.



Nej nu ska jag slänga mig i min säng och se om det är något på tv, annars får jag väl läsa lite.
Hörs i morrn=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0