Hemma?!?!

Ja, det var ett tag sen man var det på en fredag. Hade nog inte varit det om jag haft barnvakt, men jag tror jag tackar för det i morgon. Får väl se om jag hålls uppdaterad... Får sitta här och tänka över mitt liv istället. Men jag kommer väl inte fram till något ändå.=) Har jag inte gjort det fram tills nu, så är det nog inget som klarnar ikväll.. Får sätta på en film när Bebban somnat, sen försöka komma i säng i tid... (förmodligen).


Tänkte att det blir nog en sväng till stranden i morgon, så man kan få lite färg denna sommarn. Så får ju Ebba bada lite med, det är det bästa tycker hon=) Sen blir det kanske ut och äta med girlsen, nice. Får väl se om barnen ska med då, eller hur vi/jag fixar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0