Känner mig duktig!

Nu har jag städat, tvättat och lagat lunch till oss. Skönt att ha det gjort. Har till och med bytt lakan i sängen, har ju dragit mig för det, för jag tycker att jag fortfarade kännt en liten doft av den där mannen (eller pojken kanske) där. Men nu efter en månad känns den inte mer, så det var väl dax. Tänker ändå inte så mycket på honom mer. Illutionen sprack även där. Hade inte väntat mig annat. Även om jag vet att det aldrig hade gått, så saknar jag ju klart lite ibland. Skänker en tanke och hoppas han får det bra, även han.

Snart bär det av till stan med brudarna, ut och äta lite och ha det trevligt. Vidga vyerna, eller hur va det;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0