Bisarr..

Gick upp TIDIGT i morse så nu är jag ganska trött, klockan åtta på kvällen.. Hmmm.. Dåligt..
Idag har varit en bisarr dag på jobbet, hänvisar till sekretess och kallar den bara bisarr.. Men ni skulle bara veta.... Fyy faan..
Hem och fastnade vid datorn för att utföra IQ test.. Haha.. Jag har tydligen en iq på 119, det är övernormal.. Nöjd..
Jag som skulle diska och lite så innan Josse kom, men det hann jag ju klart inte.. Så hon fick stå ut med mitt diskberg.. Vi blundade och satte oss i soffan.. Kaffe, cigg och uppdatering på vardagen.. Trevligt trevligt..
Nu sitter jag här och försöker samla lite kraft för att göra lite nytta här hemma.. Söta Ebba sover..
Hör nu hur min disk viskar så där läskigt efter mig, så jag får väl tysta det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0