Mys...

Just nu är det ganska mycket mys i mitt liv.. Känns bra.. Har haft en mys dag med Eve idag..
I morgon ska jag jobba tidigt.. Ska upp kl sex, det tillhör ju inte vanligheten.. Jag är ju absolut ingen morgon människa.. Men det är skönt att sluta i tid iaf, så man hinner med lite annat med..
Det snackas om utgång i karlshamn i helgen.. Synd att jag inte visste det innan jag frågade om jag och Danne kunde byta helg.. Men jag får väl flörta lite med mamma annars.. Sen blir det jobb i tre helger, minder kul, men kommer se bra
ut på kontot sen=)

Pratade med en gammal vän idag, vi hörs inte så ofta, tycker det är lite synd.. Men det händer ju saker i livet som gör att det inte alltid finns tid.. Jag hoppas vi får lite tid nu igen..
För hur det än är så betyder du mycket för mig=)..


I morgon kväll kommer Josse, ska bli så kul att snacka lite=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0