Powernap..

Nu har jag fixat dricka och det jag behöver för helgens bestyr.. Skulle solat upp det sista jag hade på mitt solkort (som jag haft en hel evighet).. Men där var inte ledigt i någon av dom jag ville sola i så jag orkade inte vänta.... Får väl bli i morgon kanske, om jag nu är i skick till det..

Jag tror jag gjorde en riktigt korkad sak igår :S Men jag kunde ju inte veta (om det nu är så)!!! Det är hans ansvar att säga det i så fall, inte mitt.. Men jag vill inte förstöra något i så fall.. För jag tror att det hade varit bra för honom.. Hade ju inte riktigt tänkt att det skulle bli som det blev, även om det inte var så "farligt".. Men men.. Får väl se hur det blir...

Känner mig riktigt på gång i dag, blir rätt in i dimman för mig.. Och ut kommer jag på söndag morgon, och det med besked tror jag, haha.. Nu ska jag lägga mig och läsa en stund, kanske ta en liten powernap.. Kan nog behövas;)


         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0