Mitt i natten...

Jaha, då har man nyss kommit hem från jobbet då.. Det är ju nu man brukar trilla in så här en lördags kväll, men tillståndet brukar vara ett annat då.. Men det är ganska skönt att vakna utan dom sviterna i morgon..=)

Igår hade vi en mys mys kväll, tack mina fina vänner.. Vad hade jag gjort utan er mina love?? Det blev pizza, idol och lite D.H.. Med andra ord en riktig mysss kväll=)

Idag har jag gått lite mellan soffan och sängen, tittat lite på D.H och laddat för en jobbe kväll.. Lite besök han jag med att ha med.. Trevligt..

Idag skrev jag lite minnas ord för att jag skulle komma ihåg lite kul att blogga om.. Haha.. Det är ganska kul att läsa det nu.. Vet inte riktigt vad jag menade med allt men jag försöker..
Grogg? - Ja, men man jobbar i en bar får man ju höra ganska mycket, både roligt och störigt.. Man idag var det en kille som kom och beställde en GROGG.. Jaha menade jag, vad då för grogg?? Ja en grogg vill jag ha sa han då.. Hmmm... Ja det finns ju en del att välja på.. Vad vill du ha i då?? Det vet jag inte.. Hmmm... Ja men en åtta ska jag ha.. Efter en stund klämmer han ur sig att han vill ha en GT... HUR SVÅRT KAN DET VARA ATT SÄGA DET FRÅN BÖRJAN??? Blir så trött... Tur man inte är sån när man är ute:P..
Impuls= ångest - Ja, ibland gör jag saker utan att tänka mig för.. Tänker liksom inte på att det blir jobbigt att ta itu med det jag gör.. Idag var det en kille som frågade efter mitt nummer för han sa att han ville bjuda mig på bio i morgon.. Det här var ju absolut inte min typ av kille, alltså vill jag inte gå på bio med honom.. Men ändå så ger jag honom mitt nummer, bara för att det hade varit kul och se om han verkligen ringer mig i morgon.. Men sen tänker jag; VA?? Jag vill ju inte att han ska ringa, för jag kommer ju inte att svara.. Handling= konsekvens... Det fattar jag ju inte alltid... Tydligen.. Så antagligen så får jag gå och byta nummer i morgon för att jag ska slippa undan detta.. Eller?? Skaffa dig en hjärna för fan Sandra...

På tal om att inte tänka på konsekvenserna... Det händer ju ibland att man inte kan stå i mot vissa saker, när lusten för en sak är för stor liksom.. Jag måste lära mig att hålla tillbaka, snart hamnar jag i klistret.. Blir jobbigt för både mig och andra.. Men att det finns en tredje part är i vissa fall inte min uppgift att ta ansvar för.. Jag har inte något att dölja...

Oj det blev ett ganska långt inlägg idag.. Nej nu får man väl sova lite, har sovmorgon i morgon.. Ebba är hos pappsen.. Sov gott darlings=)

Kommentarer
Postat av: pernilla

Va glad för det minnsan ingen som bjuder mej på bio :-(

ha det gött

kramma Ebbisen från mej

2008-11-16 @ 19:28:29
URL: http://pernillaschrewelius.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe, blev ingen bond alltså? =D

2008-11-17 @ 21:15:14
URL: http://apapaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0