Fika????

Det är så skönt i skogen.. Idag har jag varit ute och plockat svamp, fanns inte jätte mycket men det var skönt att komma ut och få lite friskluft..
 Nu är det bara det tråkiga kvar; svampen måste ränsas:(.. Är ju inte gott när det knasstrar mellan tänderna, kan ju både vara grus och ett och annat kryp, jummy=)



Ska hämta Ebba vid tåget snart, dom har varit i kristianstad och tittat på ödlor.. Blev lite panik i morse när vi skulle gå, när hon tittar på mig och undrar vad jag har packat för fika.. FIKA???? Hjälp, det hade ju inte jag läst på lappen.. DUMMA MAMMA... Men vi fick packa det lilla vi nu hade hemma (kommer pengar i morgon), en dubbelmacka och yoggie med flingor.. Jaja, hon slipper vara hungrig i alla fall...
Mona hämtar mig om en kvart, hon har lovat att köpa kängor till Ebba, då blir hon glad=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0