God morgon=)

I dag känns det som en bra dag, eller det känns att det kommer att kännas så om stund!?!? Ni fattar va?=)
Jag är fortfarande ganska sur på min dator, därför har det inte kommit bilder än.. Fattas det lite bokstäver och ord ibland, är det för att den helt enkelt inte sammarbetar för tillfället, men jag efterkollar så gott jag kan...
Igår var en härlig dag, Fia kom hit på lunch sen drog hon igång värsta storstädningen, välbehövligt.. När vi nästan var klara tittade Eve in och direkt ryckte hon in och tog det som var kvar på diskbänken.. Fan vad jag älskar er mina brudar=)=)
På kvällen var Fia och Tobbe här en stund, blev en film som jag var den enda som tittade på, den var inte så bra.. Tobbe sov och Fia bakade och satt vid datorn..

Idag ser det ut som att det kommer bli promenad nu om en stund, sen sk jag hem och läsa en stund..
Ebba har fått plats på "lekkockarna" från och med idag så dit ska hon efter skolan.. Tror hon kommer gilla det.. Är några fler barn från hennes klass med som går där..



See you soon=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0