Hmmm...

Jaha, då har det blivit SMÅ ändrinar här, som tog en hel evighet haha.. För en okunnig som jag tar ju sånt här lite tid,när man måste ha en sida att gå efter, där man hitta tips och beskrivningar på hur man ska göra=) Man lär sig me tiden.. Känns som jag snart kan ge min in i bloggdesigner branchen, NOT!!! ;)

Ikväll har vi varit på simskola, sen var vi inbjudna till en rosabandet kväll med Fia i deras studio så jag hämtade upp mamma och Sollan och åkte dit.. Det bjuds på fika, som förövrigt Ebba måste ha tryckt hälften av allt som fanns, hoppas det inte var någon stackare som blev utan:S Och sen har nog Fia lurat till sig att jag ska bli registrerad på det här Mary Kay med, genom min mamma.. Försäljar snack ni vet.. Men några klasser kommer jag inte att hålla, får bli till eget bruk,så förmodligen lönar det sig... Hmmm.. ShopparN, allt som kommer i min väg tydligen...

Jävla dator med då!!! Den håller på och greja så det tar ju en hel evighet att skriva något här när man måste gå tilbaka och ändra hela tiden=( Får skicka den på semester och lite rundsmörjning=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0