Hur trött???

Jobb jobb jobb.. Man ska ju inte klaga, nej det ska man inte.. Men just idag är jag sjukt trött.. Var på bio med ungarna på jobbet idag, jag höll på att somna tre gånger.. Det är inte okej... Tycker att det känns som det är mitt i natten, och klockan är inte mer än halv åtta.. Och fryser gör jag, det är väl för att man är trött då..

Idag på jobbet satt jag och en mamma med hennes dotter på ett och ett halvt och byggde torn av klossar.. Det gillar dom ju i den åldern, ja att riva dom i alla fall=) Vi satt där och byggde vars ett torn och dottern rev dom, vi byggde igen och så fortsatte det så.. Helt plötsligt insåg jag att vi tävlade i vem som kunde bygga högst, bredast och med flest staplar.. Vuxna människor.. Haha.. Kuuuul=) Barnasinne..

Nej nu ska jag faktiskt bädda ner mig i min säng, titta på 90210 och sen läsa lite.. Så får vi väl se när ögonen trillar ihop..




Hahaha, fan vad jag gillar min jamas=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0