Luckor som måste fyllas...

Som jag sagt innan var det ju halloween fest i gualöv igår... Alla hade klätt ut sig riktigt bra=)
Mina kommentarer om gårdagen och mitt tillstånd och mina handlingar uteblir idag..
Jo en ska ni få; ÅNGEST.....
Men jag vill tacka Carro, Fia, Hockey och Steffe för en sjukt rolig fest...
 
Nu kommer snart Eve och Bjuve.. Eller jag tror Eve dycker upp här, var ju ganska tidigt i morse när hon sa det.. Men Bjuve kommer när han är ledig vid ett, då blir det en film och sen ska vi nog till Mona och hjälpa henne lite..

Jag ser helt suddigt i dag, fattar inte varför.. Glasögonen sitter ju på näsan, är ju annars lätt att glömma dom..

Är så skönt att man ställt tillbaka klockan nu, känns som man får sova lite längre även om man nu inte får det.. Älskar denna mys tid... Sitta hemma med massa tända ljus och så..

Nej nu ska jag lägga mig en halvtimme innan det droppar in folk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0