Ny vecka..

Denna veckan började ju bra iaf=)
Ebba skulle till tandläkaren idag, men dom ringde i morse och ändrade tiden, tur var det för det hade jag ändå tänkt göra.. Så hon kan gå när hon inte är i skolan, tråkigt för henne att behöva missa något..
 Nu har jag varit inne hos Mr B en runda, var ju ett tag sen vi sågs, men alltid lika trevligt.. Han är ju ganska galen, onykter så här en måndag förmiddag, hade inte gått och lagt sig än bara.. Jaja är man sjukskriven så är man.. Haha..
Nu väntar jag bara ut tiden tills jag ska hämta Bebban, sen får jag väl fixa lite mat..
Ska se om jag och Eve hinner ses en stund idag med, men som vanligt har vi ju båda något på schemat, vid olika tider så klart, så vi får se om det går att pussla=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0