Stor i orden men liten på jorden....

För att börja med något positivt, så vill jag säga ett stort GRATTIS till min älskade stora lillebror Tobbe som klarade sitt körkort idag=)... Jag älskar dig så mycket=)

Idag har annars varit en riktig PISS dag.. Har flera gånger tänkt att jag borde stänga av maskineriet, sätta det på NOLL.. Lämna mitt barn hos sin pappa och försvinna, på obestämd tid... Har kännt mig så liten och maktlös.. Håglös.. Huvudet hänger inte med=( Jag behöver semester från mig själv... Men det är ju en total omöjlighet, funkar ju inte så.. Har kännts lockade att vara en liten oskyldig bebis som blir omhändetagen och matad.. Men man är ju inte ett dugg oskyldig, känns som är så jävla skyldig att det borde vara olagligt att vara så skyldig... Vet inte varför det känns så idag... Vill ha bort denna elendiga känsla från min kropp, men har den nertryckt i halsen som en stor klump som hindrar luften att komma ner i mina lungor... Har syrebrist i min hjärna och kan inte tänka klart, inte alls... Life sucks!!!!!!!!!!!!!

I morgon skulle jag varit ledig och lovade min kära dotter att vi skulle ha sovmorgon och mys frukost.. Men så blir det nu inte för vi måste jobba på förmiddagen=(.. Men det blir bio på eftermiddagen och sen ska kära Beata firas på kvällen... Blir dock ingen utgång för mig, får hålla mig hemma med Bebban..,.

Nu ska jag krypa ner i min säng och försöka trycka undan allt det svarta, och hoppas på att jag kan sova......

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag älskar iaf dej :)

2008-10-30 @ 22:21:20
URL: http://thestoryofjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0