Storatjejen!!

Oj, då sov man länge då da.. Läste en stund när jag lämnat Ebba, sen tänkte jag att jag bara skulle lägga huvudet på kudden en stund.. Ja en liten stund blev det ju inte, det blev tre timmar och jag är fortfarade döööötrött.. Fattar inget..

Nu kommer min love Eve med sina barn snart.. Då blir det soppkok, och Isaac har beställt blodkorv så det får vi ju med fixa=) Mys dag blir det här med andera ord=)=)

Ebba hon har nu bestämmt att jag är överflödig i hämtningen i skolan, och jag håller med till viss del, vi bor ju bara över gatan.. Så dag går hon hem själv på prov, ska bli spännande att se hur dax hon är hemma.. Jag gissar på att det tar MINST 20 min att gå dessa 100 meter hem:P Någon som har någon bättre gissning??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0