Tekniksnille??

Jag blir ledsen när saker inte funkar som jag vill, måste ta en paus då..
Mitt virus program "tog slut", så jag har inte haft datorn igång på någon dag..
Sen har jag haft på tok för mycket att göra för att hinna fixa med det..
Har ju fixats fest, maskerad, i lördags.. En helt sjuk kväll som jag vill tacka alla söta vänner för=)
Men de flesta tycktes bli för fulla denna kväll, vissa sov vid halv nio, vissa hade krig med pizzasallad, vissa gick på sexton års disco på altona, vissa kräkte, vissa hällde grogg i mors säng..
 Detta var en galet rolig och underhållande kväll, om man som jag var ganska nykter, för en gångskull, hahaha... 
Var ju mindre kul att åka in och städa dagen efter.. Men men, finns det något gott som inte har något ont med sig?? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0