Underbara lördag..

Idag ha jag helt glömt bort min blogg, haft lite att stå i=)
Var en sväng inne hos min mamma, fick höra lite tjat om att hon hittar pizzasallad överallt:P Men men, hon släpper väl det någon gång..
Sen har Bjuve varit här på besök, Ebba blev så glad, hon hade längtat efter honom.. Blev lite kaffe och lite film..
Dagens bästa är Carro, hon är så snäll.. Hon kom med en familjepizza och ett paket cigg till mig=)=) Och givetvis trevligt sällskap hela kvällen.. Vi gillar ju skräck så ikväll har vi tittat på "Mirrors", de var riktigt bra..
Nu får det bli sängen med min bok en stund innan sömnen kommer, snart klar med den=)
Blir väl en tidig morgon i morgon med om min lilla donna får bestämma...

Sov gott mina vänner, puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0