Alltiallo...

Idag har jag varit taxi till min kära bror, som skulle in till K-stad.. Passade då även på att shoppa lite till.. (För jag hade väl gott om pengar eller hur var det nu??? Nej just det, dom är ju nästan slut..) Idag blev det en jacka, tror jag är ganska nöjd med den, sen hittade jag även ett par byxor och 4(!?!?!?!) par skor.. Hrmmm, shopparn!!!!
Sen har jag jobbat lite, pengarna måste ju in med, om man nu är en sån spenderare som jag.. Hade lovat Ebba pannkakor idag, så vi åkte hem till Eve och stekte det till barnen, medans vi åt kina mat..
Sen var det  då dax för taxisandra igen, körde ut bror till Fia på jobbet.. Han ska fan köra på mig sen...;)
Min älskade mamma hade tv problem så då fick jag ju rycka ut, eftersom jag har blivit utnämnd till expert på det tydligen.. Men sen löser jag ju det mesta med, hahah..
Så nu har vi nästan nyss kommit hem, och min pärla sover redan.. Blev inget städ idag heller... Ska ta tag i det... Imorgon?? Kanske... Men nu blir det nog en liten film...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0