Borta????

Så nu är man hemma efter jobb, sol, maxi och systemet... Nu ska jag fixa lite här hemma och få tiden att gå tills lille söta underbara Max kommer=)=)=) Bebis mysa hela kvällen=)=)=) Längtar...

När jag var på Maxi ringde Ola och frågade om jag visste var Ebba var... Och jag sa att jag hoppas ju att hon är hos sin pappa som hon ska vara.. Då var det tydligen två ungar från något dagis vid mitt som försvunnit?!?!?! (Ebba går ju iofs i skolan, men han hade hört det på radion och dom kan ju ha fel ibland..) Fy och herre gud vad jag hade varit nerrvig om dom hade ringt till mig och sagt att min unge hade försvunnit.. Hon kan ju vara ut här och leka en hel evighet och bara titta in en kort stund, men då är jag inte nervös.. Då är det ju jag som har ansvaret och kollen.. Stackars föräldrar till dessa barn.. Och fröknarna... Och barnen med för den delen.. Men man får ju hoppas att dom gått iväg av egen vilja, och då ska dom nog allt ha lite skäll, efter att dom fått kramar för att dom kom till rätta... För här i vår lilla by kan det väl inte komma någon och ta våra barn???:S Det kommer jag slå bort in i det sista.. Sånt kan man ju inte gå och tänka på för då blir man ju knäpp(are)... Hoppas dom kommit till rätta nu iaf...

Kommentarer
Postat av: Carro

Tänkte bara säga att de kommit till räta nu och att de försvann hemifrån, inte från en förskola...

2008-09-26 @ 15:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0