Dagens hjälte!

Det får bli Bjuve, som kom och räddade min kväll. Min DVD hade fått spel och ville inte ge ifrån sig något ljud och jag har försökt fixa det halva dagen. Men han kom kollade lite, tog en tankepaus med lite kaffe, sen fixade han den=) Blev så glad.. Så det får bli lite film ikväll med, har ju en del att plöja igenom.. Efter föräldramötet var det full hus här, Patricia, Fia och bror Tobbe var här en stund.. Men sen fick dom alla någon släng av magont och gick hem;) Haha.. Funderade en stund på att skicka ett mess och åka en sväng, men jag sket i det.. I helgen kanske?? Vi får se, den kommer ju innehålla en hel del jobb, så får se om det blir läge...
Nej som sagt blir det film nu, "Fool´s gold"..  Jag tror det är en film i din smak Jennie, samma skådisar som din favo film just nu:P




Har sovmorgon i morgon, gööööött=)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha, kolla på "Hur man blir av med en kille på 10 dagar" istället.. fy faaaan vilken bra film :) Vaddå massa jobb i helgen? Ja e ju toksugen på fest.. å Fia idioten ska tydligen svika. USCH :)

PUSS

2008-09-10 @ 23:21:34
URL: http://thestoryofjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0