Det gör mycket skada om man inte kan hantera den!!!!

I hela mitt liv har jag haft folk omkring mig som inte klarar av att dricka alkohol med måtta..
Sådana som förstör för andra..
Jag är väl inte sen att ta till flaskan, men jag annser att jag gör det med måtta, det drabbar ingen annan än mig..
Jag är inte så jätte bra på att bete mig när jag dricker, men åter igen, det drabbar sällan någon annan än mig själv och det är inte alls på samma sätt..
Är så jävla trött på dessa människor, vissa har helt klart bättrat sig och andra är inte längre i livet, men dom som återstår tröttar ut mig.. Att behöva lyssna på ångesten och livet efter fyllan... TRÖTT!!!!! Finns inga kommentarer kvar, utan bara en tystnad från mig... Är trött på att "städa upp" efter er, ni får klara er själva till ert tillnyktrande...
Om det kommer, eller kanske karusellen helt enkelt börjar om igen.. Åter en 4 dagars fylla....
Nej fyyyy säger jag bara, tänk på någon annan än er själva, eller tänk bara på er själva för alldel för det är ju inte detta som är det bästa för er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0