Hemmafest...

Alla är ju inte riktigt sugna på det, tyvärr.. Grabbarna drog till karlshamn. Kvar blev jag, Carro, Beata, Vendel, Fredrik, Jennie och Martin, eller M som han kallas;). Äntligen fick man träffa honom, den där M som man läst så mycket om... Han var trevlig, men han måste ju undrat vad han hamnat med för folk.. Haha, stackarn!?!? Eller?? Vendel kom som vanligt med sina galna inlägg, kan ju skratta åt honom en hel evighet... Och jag då!!! Jag skulle ju inte dricka, men men, det lockar helt enkelt för mycket=) Men det blev ju lugnt ändå.. Ska bara tänka ut hur jag ska få min bil innan tio i morgon då jag ska börja jobba.. Bilen blev ju så snyggt parkerad på Kvarnstigen... Nej nu ska jag sova... Natti natt...


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag finner inte ORD för min sletenhet idag.. Har ja vat å jobbat? Haha icke.. Fy FAN! PUSS

2008-09-14 @ 18:17:31
URL: http://thestoryofjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0