Lördag, härliga lördag...

Idag har jag och min lilla varit på barnensmarknad. Var lite rädd att hon skulle handla på sig ganska mycket skit, men hon var duktig, det blev bara 2 saker.. Sen var vi i bowlinghallen och kollade när Ola och co. spelade match.. Spelade lite och fick ihop till kvällens äventyr=) Ikväll blir det först jobb, sen blir det röjj:D Var vi hamnar får vi se, eftersom det tydligen inte gick för sig att komma på kräftskiva!! Vad gör en mer eller mindre undrar jag, men ja ja, jag krusar inte (inte riktigt min sak att göra det heller)... Vi får nog himlans kul ändå ska vi se=) Utgång blir det iaf, och bete oss!!!! I love it!!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja tänker INTE bete mej ikväll.. Så sjukt jävla taggad =) Jobba imorrn? Javisst ska ja de, men bryr ja mej? ICKE.. Ja pissar på de.. Ses ikväll darling! PUSS

2008-09-06 @ 14:46:20
URL: http://thestoryofjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0