Trött????

Fyyy faan vad jag är trött idag.. Blev sen igår, var inte hemma fören vid 4 tror jag.. Ganska rund under fötterna, haha..
Det blev ingen efterfest hos Helena, utan vi stannade kvar på banken.. Och dansade och showade=)
Söta Fia hämtade sen oss.. Begav oss in till sölvesborg en runda, där vi hittade lite folk som fick åka med hem..
 Många höga skratt blev det när Patricia showade för oss, hon var inte klok=)
Har fångat det på film, hahaha... Hon är härligt galen den tjejen...
Idag var det inte lätt att komma ur sängen.. Har varit som sen zombi hela dagen..
Söta Max döptes idag, så där har vi så klart varit.. Trevligt, och massa god fika=)
Sen blev det ett besök hos Bjuve, jag var inte så social dock, höll på att somna..
Nu ska jag sätta på en film, inte för att jag tror att jag orkar se så länge, men ändå..
Slänger upp lite bilder från helgen i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0