Blääääää....

Det blev en lååång skön promenad igår, jag och denna underbara hund.. En snällare får man leta efter=)
Men det blev inget fiske idag, inget vidare väder till det.. Det blev en morgon promenad och frukost i stället.. Sen har det inte blivit så mycket mer vettigt gjort idag, tyvärr..
Fastnade i min säng, deppade ner mig lite.. Fattar inte varför.. Det ställer ju bara till det för mig när jag gör så.. När tankarna skenar iväg och jag drar mina egna slutsattser, tar tillbaka dom och drar nya.. Om och om igen.. Jag vill inte vara sån.. Jag vill inte vara den lilla, när jag inte kan få ur mig det jag vill.. Det blir ju bara fel, på alla sätt.. Det blir ju så patetiskt på något vis.. Jag blir patetisk.. Det gillas inte.. Varken av mig själv eller andra.. Men jag antar att det blir så ibland..
Nej, nu ska jag rycka upp mig och göra någon nytta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0