Måndag, igen!!!

Jaha, då var det ny vecka igen.. Ebbi har lov.. Så idag har vi varit i tianshallen på "hopp och lek".. Onödigt, flickorna hoppade i ett torn, sen sprang dom runt och lekte med annat.. Kunde lika väl varit hemma och lekt:P Men men.. Jag fick en stund med Evelove i alla fall :D.. Nu är Ebbi hos Amanda och leker, jag tänkte jag ska ta mig ner och träna lite.. Ska bara vänta på Bjuve först, som ska hämta lite av sina saker här.. Om han nu får tummarna ur vill säga.. Sen blir det filmmys med Ebbi och Amanda ikväll..
Nu är det inte många dagar tills jag beger mig till Åre.. Nervös??? LITE!!! Har ju aldrig varit borta så länge ju.. Kommer sakna så sjukt många här hemma... Men tre veckor går fort.. Hoppas jag i alla fall.. Men jag får inte glömma att njuta lite med.. Det ska inte glömas..

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja kommer sakna dig vännen!!!

2009-02-16 @ 17:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0