Tillbaka....

Så nu är datorn hemma igen, den har varit hos mamma.. Fick ju se till att det fanns lite musik på festen i lördags:P

I dag skulle vi in till Andys och leka.. Jag, Josse och Sophie packade in vår barn i bilarna och körde.. När vi kom fram så vad det stängt=(  Kom ju på då att dom inte har öppet på måndagar.. Besvikelsen... Men det blev ju bra ändå, vi åkte hem till Josse och fikade istället.. Det gick ju lika bra att leka där tydligen=) Och vi fick dricka kaffe och tragga lite skit, så vi var ju nöjda.. Sen Åkte jag ner med Ebba och Amanda för dom skulle ta hål i öronen.. Ebba hade ju bara i ett, men idag vågade hon.. Såååå duktig.. Men Amanda vågade inte, babysteps..
Sen lämnade jag Ebba hos Tilda så jag kunde åka och träna.. Det var så skönt.. I morgon blir det morgon pass, i lugn och ro när Ebba är i skolan..

Den 20e februari åker jag till ÅRE=) Ska allt jobba lite där, finns ju inte överdrivet mycket jobb här hemma just nu.. Så då får man åka upp till Fia och jobba lite.. Ska jobba i minst två veckor plus att det blir någon dag ledigt också.. Så som planerna ser ut just nu så kommer jag hem den 11e mars.. Sååå länge utan Ebba :S Men jag vet att hon får det bra här hemma med sin pappa och Sandra.. Sen ska hon ju vara lite hos mormor och Mona också..

Finns ju en del till jag inte vill åka ifrån, men det är ju inte en livstid.. Och vi kommer ju att höras varje dag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0