God morgon=)

Ameeeen.. Varför kan jag inte sova?? Igår vaknade jag halv sju och idag kvart över sju.. Och idag är jag ledig.. Typiskt..
Jag har kommit på att jag har ett ganska stort problem här uppe.. Jag mår nämligen inte så bra när jag på jobbet för att det ligger så högt=( Inget kul, jag blir helt yr och får sååå ont i huvudet... Får väl se om det blir bättre efter några dagar, men det var inte så spännande igår kan jag säga.. Ja som sagt jobbade jag igår, det var helt okej, om man bortser från att jag inte mådde så bra.. Men det var knappt något att göra, så det var mycket bara stå och hänga.. Men i morgon blir det andra bullar, då kommer stockholmarna... Så det är en vecka med massor att gör framför oss, och jag jobbar hela veckan.. Ska se om jag ska ta något dubbelpass med någon dag när jag och Fia har olika pass..
Nej nu får man väl gå upp då och se om man kan göra något.. Emma och Fia sover, men dom ska ändå ut i backen när dom går upp.. Jag har bestämt att jag hoppar det idag:S Jag vill inte slänga mig efter dom i backen, efter infon att dom åker dom svarta backarna.. Så jag håller mig nere i stugan på förmiddagen och möter upp dom på jobbet vid tolv för brunch=)

Saknade min Ebbi jätte mycket igår när jag skulle sova.. Så det var tur att jag hade datorn med mig, där har jag massa kort på henne juh=)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0