Äntligen fredag=)

Satt här hemma och blev helt rastlös igår.. Satte mig i bilen och bara körde.. Runt runt.. Tänkte jag skulle tagit en cigg med min love Eve, men hon svarade inte på mess fören försent=(.. Ringa?? Vad är det?? Haha.. Hämtade mamma på jobbet sen rätt in till Jennie, älskade Jennie.. Köpte lite mat på lasses (som jag knappt åt) sen var det tjejsnack för hela slanten.. Hade en del vi behövde få ur oss.. Det var så skönt.. Var så länge sen vi sågs.. Längtade riktigt mycket efter henne..
Ikväll ska vi in till Jennie igen=) Men ikväll ska Ebbi och Carro med.. Film, pizza och mys=) En perfekt fredag.. Ebbi går här och är otålig och undrar om det tar lång tid till vi ska köra, hon vill ju leka med Pärlan.. Så vi får väl ge oss in lite tidigare så dom hinner leka lite innan Pärlan ska sova..

Ha en bra fredag gott folk=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0