Bli stor??

Ååååh vad jag trivs här.. Jag blir lugn här på något vis.. Ska lägga mig i ett varmt mysigt bad sen.. Spaa, med tända ljus och mys=) Ska bli så skönt.. Eve har varit här på besök, Bjuve ligger på soffan..
Fia ringde innan, hon var nästan framme nu.. Är allt lite avis, men jag hade nog inte klarat av kylan.. Ångrar lite att jag inte gjorde sånt innan Ebba kom.. Bara stack iväg, reste och jobbade lite.. Känns som det är lite försent för det nu.. Sitter i mina tankar och funderar på vad jag ska göra med mitt liv.. Måste plugga.. Men vad?? Var?? Eller ja, var är ju inte så svårt, finns inte jätte många val för mig.. Får ju bli i Kristianstad.. Men den stora frågan är ju vad jag ska plugga.. Vad ska jag bli när jag blir stor?? Ja det kör runt i huvudet på mig... Socionom??(stavning??) Förskolelärare?? Eller rent av något helt annat??  Fy vad det är jobbigt... Att vara vuxen.. Vill vara barn igen, inga bekymmer...
Nej nu kommer Ebba och drar i mig, vi ska visst spela spel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0