Fredag...

Fredag kväll.. Och barnledig.. Och här sitter jag..
Hemma själv.. Nykter...
Ja, det är ju inte ofta det händer..
Skulle varit borta hos love Evelina, men fick så ont i huvudet att jag fastnade på soffan... Synd=(

Nu har det varit två dagars träning och det känns riktigt bra i kroppen.. När jag hade tränat i går undrade jag varför jag slutade med det.. Det var så skönt att komma hem och vara riktigt trött i kroppen.. Så nu blir det två veckors lugn träning för att komma in i det, sen är det allva r:P Ska ner en runda i morgon när jag vaknar tänkte jag.. Ja nu när jag ändå är nykter och städad i dag menar jag.. För söndag lär det ju knappast bli något.. Eftersom min älskade bror ska ha lite fest i morgon..
Nej tillbaka till soffan, eller kanske sängen med en gång?? Vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0