Hagalen...

Så, nu har man varit i stan och fixat lite presenter till lördag=) Carro fixade biffen, hon var fan bra på det.. Vi var på HM med, jag och Ebba fick ju presentkort där i julklapp.. Så idag var det dax att handla.. Ebba är för rolig.. Carro tyckte hon skulle ha en häftig "skin"jacka.. Men när Ebba fick veta att hon bara kunde köpa den och en sak till, då ville hon inte ha den.. Ho hade nog sketit i vad hon hade handlat bara hon fick mycket... Haha.. Hon frågade hela tiden om pengarna var slut nu.. Söte.. Lite hagalen?? Jaaadaaa... Själv köpte jag en lila klänning till lördag som Carro hittade till mig=) Hon var ju bra att ha med=) Den hade jag inte själv valt att prova.. Men ibland är det bra att ha någon med som kommer med idéer..
Nu ligger Ebba i badet, sen ska hon sova.. I morgon börjar skolan och allvaret.. Det ska bli skönt, det sätter lite press på mig med.. Haha, blir lite mer gjort på dagarna då :P

Kommentarer
Postat av: Carro

Skinnjackan var ju så snygg & hon var så tuff i den men vill man ha mycke så går de ju inte. -Är pengarna slut nu? - Ja. -Då vill jag inte ha den. Ha ha ha. Hon e för söt:-)

2009-01-07 @ 20:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0