Jag glömde hjärnan hemma den kvällen..

Är fortfarande helt knäckt över min kamera=( Blir så trött på folk...
För ett tag sen gjorde jag ju av med mitt körkort och mitt visa under VÄLDIGT idiotiska omständigheter :S.. Men idag har jag fått mitt nya körkort.. Nu är allt åter till det normala och den lilla missen är förträngd långt bak i min hjärna.. Jag LOVAR att det aldrig kommer hända igen.. Man lär sig av sina misstag.. Hahaha.. Jag har gjort det denna gången i alla fall.. Fan vad man är dum när man är lite rund under fötterna, hjärnan slutar ju liksom fungera då.. Jag som tycker att jag klarat mig undan lindrigt under mina fyllor.. ( Förutom vissa korkade sms, mer än en gång).. Men detta slog allt som alla andra gjort, med hästlängder.. Idioti på hög nivå.. Tur att man kan skratta åt sig själv annars hade jag nog gått och gömt mig och aldrig kommit fram.. Haha..

Kommentarer
Postat av: Carro

Ha ha ha, de me körkortet var ju årets miss, ha ha ha!

2009-01-12 @ 19:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0