Kväll...

Vad fan ska man göra.. Det finns inga jobb att söka.. Får ju ta tag i studierna, men det blir ju till hösten, vad ska jag göra tills dess.. Pengarna måste ju in.. Varit ute och kollat på platsbanken.. Inget!! Kan ju inte flytta pga min älskade dotter.. Eller ja, jag vägrar.. Det blir bara strul av det..
Jag är så trött idag, ska snart in i min säng och titta i kapp lite på mina serier.. Lite 90210, Greys Anatomy, One tree hill och Desperate housewives.. Det är grejer det=) I morgon ska man upp i tid och skicka Ebba till skolan, sen ska jag tvätta och städa lite sen upp till Mona och hämta det som blev kvar där i går.. Det var ju lite bråttom när jag skulle köra om jag säger så.. Vi skulle ses hos Beata kl fem och jag körde från bokvägen kvart över, och då skulle jag hem och till mamma också.. Jag brukar ju vara i tid.. Det var hårets fel, är ju så jävla mycket..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0