Missförstånd...

Varför kan man inte säga till en kille att man saknar honom utan missförstånd??
Jag saknar honom verkligen, men inte som en pojkvän..
Utan som en vän.. För han var aldrig min pojkvän, utan bara en vän med fördelar;) Men jag klarar mig bra utan fördelarna.. Jag saknar att prata och att bara vara med honom..
Men det kan man ju inte säga, tydligen.. För då fattar han inte alls vad jag menar.. Hmmm.. 
Vi har kommit och gått i varandras liv så länge jag kan minnas.. Det kan gå år utan att vi hörs, men när vi gör det känns det naturligt.. Vi pratar nästan som vi hördes igår.. Jag saknar att vara med honom.. Min vän.. Ska man inte kunna göra det för att han är kille och jag tjej?? Jag tycker det är trams.. Det är ju personen jag saknar, honom för den han är, inte han för att han är kille.. Ja ja, sånt här blir tydligen svårare ju äldre man blir, inte lättare som jag trodde..

Kommentarer
Postat av: Jennie

E Pärlan sjuk ofta? Nej väl.. Men vi kan höra av oss imorrn, om hon e bättre ses vi gäääärna :) Haha ja undra vems nycklar, kan ju inte va T´s iaf för han vet ju aaaaaalltid vart han har sina grejer.. Haha.. Puss!

2009-01-05 @ 19:15:45
URL: http://thestoryofjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0