Nära döden.....

Jag har varit och lämnat min bil för en överblick innan den ska på besiktning.. Ola körde med mig ut så jag fick åka med honom hem.. När vi ska köra på motorvägen i Sölve, så ser jag att det är en röd skåpbil som kör ner på avfarten, inte påfarten utan avfarten och kör åt fel håll mot Bromölla!!!! DÅRE!!! Ola ringer 112 och undrar hur han ska göra och kör sakta vid kanten, på rätt sida, bredvid bilen.. Det tar ca 500 meter och en massa mötande bilar som blinkar galet, innan bilen vänder och kör på rätt håll igen.. Fyy faan vad nära den var att smälla några gånger.. Det är ju inte det man förväntar sig när man kör på motor vägen, att man ska få möte!!! Undrar om polisen fick tag på denna idiot.... Vissa ska fan inte ha körkort.. Riktigt obehagligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0